Здравейте ! Moга да се похваля че вече и аз карам GTV ,но нямам много опит с италянките . За момента имам да оправям съединител (нещо му стана педала пада до земята) , изпуснали задни ресиори , и по предницата нещо тропа . Много съм радостен че се сдобих с тази красавица ! надявам се някои с опит да каже лесна и скъпа ли е поправката !
Известие
Collapse
No announcement yet.
GTV 97 2.0 TS Проблеми
Collapse
X
-
честито колега-голям кеф а.
GTV-то ресиори точно няма а окачването отзад независимо-мултилинк и ремонта по него е цяла инвестиция и доколкото вече съм изчел вече за колата и доставката на частите се беви доста.на мен ми предсои съвсем скоро да го стегна напълно и мисля да поръчам частите в софия дано не се бавят много.за окачването има цял раздел прочети малко-пък и тази кола една от най силните и черти е именно това окачване отзад-независимо мултилинк.недей така не караш камион.споко ще разбереш за какво става въпросAlfa romeo GTVex
Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
Аudi A3 1.8 20V 02"
-
Ако педала ти остава на пода и не се връща предполагам, че проблема ти е от този вид
http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=13474
Ако пропада педала до пода все едно е откачен и няма усилие на него значи имаш проблем с помпите.Alfa Romeo 75 24V
Comment
-
Такаааа и аз да се включа в тая тема. Значи вчера подмених следните неща. Задни биаледки, и тампони на задния длен носач без средния дето е хванат амортизатора на него. Та е ето първ цените. Външния тампон на носача, дето е хванат за блока - 17,50лв единия (не можахме да се разберем с продавача но на мерцедес, ягуар и алфа тези тампони са едно към едно), вътрешен тампон дето е хванат за моста не можах да го намеря и за това купих с по малък външен радиус 4,20лв , отидох при стругар направи ми втулка го набих така, стана перфектно. Биалетите ги направих на същия стругар (той направи направо нви) - 40лв двете.Цялата работа ми излезе 85лв. Първи впечатления - спря ми тропането и хлопането, колата се държи много по добре и стабилно на пътя, въобще супер. Ще я покарам така и след време пак ше споделя впечатления. С такъв ремонт (повече лутане и хойкане е ама.....) си спестих около 640лв ЩОТО биалетата на магазина струва 70 лева ЕДНАТА, а тампони за долен заден носач се предлагат само в кмплект с носача и се внася само от официалните представители, демек няма не оригинално и струва 305лв единия. дано с тези моии писания да помогна на някой и да са полезни за други. Ако някой желае и има такива проблеми от Стара загора съм да се обади и ше действаме по майсторчетата. Телефона ми е 0886402189-Георги.
_________________
Comment
-
Първоначално публикувано от VenciКой от двата проблема е същия като твоя? Пропадане или блокиране долу на пода и неспособност на пружината да го върне?ALFA ROMEO GTV 2.0 TS/ Punto GT3 8V / BMW 530D E60
Comment
-
Първоначално публикувано от KaTsArAПървоначално публикувано от VenciКой от двата проблема е същия като твоя? Пропадане или блокиране долу на пода и неспособност на пружината да го върне?Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso
Comment
-
Проблема на колата която поправях тогава не беше от горната помпа на съединителя. Вместо това се оказа, че педала лагерува в оста на педалите с два иглени лагера. Те бяха ръждясали и блокирали. Ремонта не излезе скъпо. Лесно може да се разбере дали повредата е в помпата или в лагерчетата. Първо може да се разхлаби винта, който минава през оста за да се позволи на втулките върху, които лагерува педала да се отпуснат и завартят вместо иглите на лагерите. Ако това не помогне се разкача помпата от педала. Така се вижда къде е проблема и не се дават грешни пари за помпа и не се губи време с обезвъздушаване. Само за сведение за горна помпа в магазиите тогава ми "обадиха" около 180 пари.
Ако беше в София аз можех да ти реша проблема доста безболезненоAlfa Romeo 75 24V
Comment
-
оказа се че е помпата долу до скоростите ! кайете от куде да я купя от пловдив сум ! спешно
СОРРИ ЗА ПИСАНЕТО НО ПИшА ОТ ОФИСА
няма проблем, но можеш да ползваш Кредора "конвертирай на БГ"ALFA ROMEO GTV 2.0 TS/ Punto GT3 8V / BMW 530D E60
Comment
Comment